המעצמות למזכ"ל האו"ם: "אירן הפרה את הסכם הגרעין"

    "הסיבה שתכננו את הטילים שלנו לטווח של 2,000 קילומטרים היא כדי שנוכל לפגוע במשטר הציוני באופן בטוח, ממרחק"
    דוד לזר No Comments on המעצמות למזכ"ל האו"ם: "אירן הפרה את הסכם הגרעין"

    ארצות הברית, בריטניה, צרפת וגרמניה שיגרו למזכ"ל האו"ם מכתב המכיל תלונה על כך שניסוי הטילים שביצעה אירן בתחילת החודש הנוכחי מנוגד להסכם הגרעין • על הטילים נכתב בעברית "ישראל חייבת להימחק"

    שיגור טיל איראני. אילוסטרציה
    "הסיבה שתכננו את הטילים שלנו לטווח של 2,000 קילומטרים היא כדי שנוכל לפגוע במשטר הציוני באופן בטוח, ממרחק"
    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארצות הברית, בריטניה, צרפת וגרמניה שיגרו הלילה (רביעי) למזכ"ל האו"ם מכתב המכיל תלונה על כך שניסוי הטילים שביצעה אירן בתחילת החודש הנוכחי מנוגד להסכם הגרעין.

    שגריר ישראל באו"ם דני דנון בירך על הפניה למזכ"ל האו"ם כשהוא מאשים את אירן בתוקפנות כלפי ישראל ולדבריו חשפה בכך את פרצופה האמיתי ועל הקהילה הבינלאומית להטיל סנקציות נגדה.

    לדברי דנון, "על איראן לשלם על התוקפנות כלפי ישראל ועל ההתעלמות המוחלטת מהחלטת מועצת הביטחון 2231, אשר אימצה את הסכם הגרעין", עוד הוסיף דנון כי "איראן חשפה את פרצופה האמיתי המסתתר מאחורי מסך החיוכים שלה, ועל הקהילה הבינלאומית לפעול להטלת סנקציות נגדה".

    לפי דיווחים שונים, על הטילים שבהם השתמשה אירן בניסוי האחרון שהתקיים ב-9 בחודש – נכתב בעברית "ישראל חייבת להימחק", וכי במסגרתו נורו שני טילים מסוג "קדר H" מבסיס באזור הרי אלבורז שממערב לטהראן, ופגעו במטרות בדרום-מזרח המדינה, במרחק של כ-1,400 קילומטרים.

    מפקד זרוע האוויר והחלל של משמרות המהפכה, אמיר עלי חג'יזאדה אמר כי הטילים נועדו לפגוע בישראל. "הסיבה שתכננו את הטילים שלנו לטווח של 2,000 קילומטרים היא כדי שנוכל לפגוע במשטר הציוני באופן בטוח, ממרחק", טען המפקד האיראני.



    0 תגובות